Калонтаров, Юрий2015-12-072015-12-072015Калонтаров, Юрий. НЕКОТОРЫЕ ПОДХОДЫ К ОЦЕНИВАНИЮ РЕЗУЛЬТАТОВ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2015, nr.5(85), pp. 154 - 1591857-2103http://studiamsu.eu/nr-5-85-2015/https://msuir.usm.md/handle/123456789/219În articol autorul încearcă să fundamenteze teoretic, dar şi metodologic, un model de evaluare a rezultatelor învăţării în baza tehnologiilor informaţionale.Modelul propus se axează pe următoarele abordări: teoria calităţii în educaţie, teoria monitorizării în educaţie, teorii ale învăţării, teoria docimologică. Accentul este pus pe determinarea locului calităţii şi pe monitoringul calităţii în procesul de evaluare a rezultatelor şcolare prin intermediul tehnologiilor informaţionale.ruevaluaretehnologii informaţionaleevaluationmonitoringНЕКОТОРЫЕ ПОДХОДЫ К ОЦЕНИВАНИЮ РЕЗУЛЬТАТОВ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙCERTAIN APPROCHES IN LEARNING RESULTS ASSESSMENT OF STUDENTS USING INFORMATIONAL TECHNOLOGIESArticle