Zaharco, Silvia2023-06-232023-06-232023Zaharco, Silvia. Analiza activității economico-financiare : Culegere de aplicații practice și teste / Silvia Zaharco ; Universitatea de Stat din Moldova, Facultatea Ştiințe Economice, Departamentul Contabilitate și Informatică Economică. – Chişinău : CEP USM, 2023. – 83 p. : tab. Bibliogr.: p. 63-65. – 50 ex. ISBN 978-9975-62-518-0. 658.14/.15(075.8) Z 16978-9975-62-518-0https://msuir.usm.md/handle/123456789/10749Analiza economico-financiară prin metodologia, procedeele şi tehnicile specifice de care dispune evaluează starea diferitelor procese şi fenomene, descoperă structura acestora, stabileşte relaţiile de cauzalitate, factorii care le influențează, descoperă legile formării şi dezvoltării lor, iar pe această bază oferă managementului entității posibilitatea adoptării deciziilor privind îmbunătăţirea activităţii în viitor. Analiza în sistemul de marketing face parte din sistemele de cercetare de marketing, incluzând astfel de proceduri precum colectarea sistematică, înregistrarea, prelucrarea și analiza datelor cu privire la aspectele legate de activitatea economico- financiară a entității pentru luarea deciziilor de management eficiente.roANALIZA ACTIVITĂȚII ECONOMICO-FINANCIARE : CULEGERE DE APLICAȚII PRACTICE ȘI TESTEBook