Bulimaga, TatianaSprincean, VeaceslavPaladi, AdianSavva, MariannaPaladi, Florentin2021-02-112021-02-112020BULIMAGA, Tatiana, SPRINCEAN, Veaceslav, PALADI, Adian et al. Consolidarea triunghiului cunoașterii „Educație-Cercetare-Inovare” la USM: studiu de caz . In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2020, nr.2 (132), pp. 8 - 16. ISSN 1857-2073.1857-2073http://studiamsu.eu/nr-2-132/http://doi.org/10.5281/zenodo.3978128https://msuir.usm.md/handle/123456789/3763Articolul de față reprezintă o analiză a componentelor triunghiului cunoașterii „Educație -Cercetare-Inovare”, efectuată în baza studiului conținutului proiectului Erasmus+ CBHE Educație pentru Drone–eDrone, în atenție fiind luată legătura lor reciprocă și complementaritatea acestui proiect cu proiectul de cercetare Tehnologii fizice avansate cu aplicarea UVS în monitorizarea şi modelarea factorilor de mediu–Monitor3D, desfășurate la Universitatea de Stat din Moldova (USM). Sunt prezentate instrumentele și căile de transfer de cunoștințe de la un proiect educațional privind dezvoltarea capacităților instituției și de formare a competențelor la un proiect național de cercetare și inovare. Acest studiu de caz poate servi drept model și ar putea fi multiplicat și în cazul altor proiecte.This article is an analysis of the Education-Research-Innova tion knowledge triangle components based on the study of the content of the Erasmus+ CBHE project “Education for Drones –eDrone”, attension being paid to their reciprocal links and its complementation with the research project “ Advanced Physical Technolo gies with application of UVS in monitoring and modeling of environmental factors -Monitor3D”, conducted at Moldova State University (MSU). Here are presented the tools and methods used for transferring knowledge from an ducational project focused on the development of the capacities of an institution and training of skills to a national research and innovation project. This case study based on the content of the Erasmus+ CBHE eDrone project, its reciprocity and complementation with the Monitor3D research project, can serve as a model and could be replicated for other projects.roproiectul eDroneproiectul Monitor3Dproiectului Erasmus+ CBHEEducație pentru Droneproiect educaționaUSM Facultatea de Fizică și Iginerieknowledge triangleproject sustainabilityeDrone projectCONSOLIDAREA TRIUNGHIULUI CUNOAȘTERII „EDUCAȚIE - CERCETARE - INOVARE” LA USM: STUDIU DE CAZSTRENGTHENING THE KNOWLEDGE TRIANGLE “EDUCATION - RESEARCH - INNOVATION” AT THE MSU: CASE STUDYArticle