Jarjoura, Basma2016-09-272016-09-272016JARJOURA, Basma. Influenţa contextului psihosocial şi pedagogic asupra motivaţiei învăţării la studenţii arabi, viitoare cadre didactice, în colegiile arabe şi mixte din israel: autoref. tezei de dr. în șt. pedagogice: Ch., 2016. 30 phttps://msuir.usm.md/handle/123456789/853Autoreferatul tezei de doctor în ştiinţe pedagogice - Coordonator ştiinţific: doctor în ştiinţe pedagogice, conferenţiar universitar, Maia ȘEVCIUCNoutatea şi originalitatea ştiinţifică a cercetării este obiectivată de actualizarea conceptelor de motivaţie şi motivaţie a învăţării; fundamentarea teoretică a particulrităţilor motivaţiei autonome şi controlate, în funcţie de contextul psihosocial şi pedagogic al învăţării studenţilor arabi din colegii arabe şi mixte; elaborarea Programului de intervenţie de dezvoltare a motivaţiei autonome de învăţare la studenţii arabi.romotivația învățăriipedagogia universitarăINFLUENŢA CONTEXTULUI PSIHOSOCIAL ŞI PEDAGOGIC ASUPRA MOTIVAŢIEI ÎNVĂŢĂRII LA STUDENŢII ARABI, VIITOARE CADRE DIDACTICE, ÎN COLEGIILE ARABE ŞI MIXTE DIN ISRAELThesis