Vlad, Monica2025-03-252024VLAD, Monica. The theoretical approach to learning style. Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației, 2024, nr. 5(175), pp. 72-77. ISSN 1857-2103. Disponibil: https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_101857-2103https://msuir.usm.md/handle/123456789/17266https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_10It is noted that each student prefers different learning styles or learning techniques. Students prefer to learn in different ways: some like to study alone, to act in a group, others to sit quietly aside and observe others, and others prefer to do a little of each. At the beginning of the process of formal education (school), the expectations from children and their parents are high. One of the factors that influence school performance is represented by the student’s preferred learning style. The learning style is a manner to learn specific to each student. When you know your learning style very well, the adaptation becomes easier, learning becomes more efficient and pleasant, tasks being easy to accomplish.Este remarcat faptul că fiecare elev preferă diferite stiluri de învățare sau tehnici de învățare. Elevii preferă să învețe în diferite moduri: unora le place să studieze singuri, să acționeze în grup, altora să stea liniștiți deoparte și să-i observe pe ceilalți, iar alții preferă să facă câte puțin din fiecare. În debutul copiilor în procesul de educație formală (școala), așteptările din partea acestora și a părinților lor sunt mari. Unul din factorii care influențează randamentul școlar este reprezentat de stilul de învățare preferat de elev. Stilul de învățare este o manieră proprie fiecărui elev de a învăța. Când îți cunoști foarte bine stilul de învățare, adaptarea se face mai ușor, învățarea devine mai eficientă și mai plăcută, sarcinile fiind ușor de realizat.enstudentslearning stylepersonal developmentsteaching profesionelevistil de învățaredezvoltare personalăcadru didacticThe theoretical approach to learning styleAbordarea teoretică a stilului de învățareArticlehttps://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_10