Badarne, Zada2016-03-012016-03-012014BADARNE, Zada. The psycho-pedagogical conditions for successful transition. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2014, nr. 9(79), pp.151-1531857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-79-2014/https://msuir.usm.md/handle/123456789/403A Future study that deals with the transition from kindergarten to elementary school, and investigates the psycho-pe-dagogical conditions for the child's adjustment to school in the wide sense of the social, emotional, motor, and academic maturity and readiness.Un viitor studiu care se ocupă cu trecerea de la grădiniţă la şcoala elementară şi investighează condiţiile psihopedagogice de adaptare a copilului la şcoală, din punct de vedere social, emoţional, de maturitate şi pregătire şcolară.enattentionspecial needsyounger childrenfunction gapatenţienevoi specialecomparaţieTHE PSYCHO-PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR SUCCESSFUL TRANSITIONCONDIŢIILE PSIHOPEDAGOGICE PENTRU O TRANZIŢIE DE SUCCESArticle