Basel, Laura2016-03-022016-03-022014BASEL, Laura. Pedagogical conditions in format ion of motives in foreign languages acquisition within high school. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2014, nr. 9(79), pp.159-1611857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-79-2014https://msuir.usm.md/handle/123456789/408The article deals with the problem of creating pedagogical conditions and pedagogical means in development of motives in foreign languages acquisition in order to ncourage students become more involved and integrated in teaching process. The main attention is given to the elaborated system of psycho-pedagogical conditions and pedagogical means fosters not only communication skills, but also promotes active verbal interactions.Articolul pune în discuţie problema creării condiţiilor şi mijloacelor pedagogice de dezvoltare a motivaţiei învăţării limbilor străine pentru ca elevii să se implice şi să se integreze mai mult în procesul de predare. O atenţie sporită este acordată sistemului de condiţii şi mijloace psihopedagogice care încurajează nu doar formarea abilit ăţilor de comunicare, dar şi interacţiuni verbale active.enmotivepedagogical conditionsteaching processcommunication skillsproces de predarenteracţiuni verbaleabilităţi de comunicarePEDAGOGICAL CONDITIONS IN FORMAT ION OF MOTIVES IN FOREIGN LANGUAGES ACQUISITION WITHIN HIGH SCHOOLCONDIŢII PEDAGOGICE DE FORMARE A MOTIVAŢIEI PENTRU ÎNVĂŢAREA LIMBILOR STRĂINE ÎN CADRUL LICEULUIArticle