Darii, Ludmila2019-01-112019-01-112017DARII, L. Particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu ces în mediul școlar. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2017, nr. 9 (109), pp.156-163. ISSN 1857-21031857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-109-2017/https://msuir.usm.md/handle/123456789/1921În articol sunt prezentate unele abordări teoretice şi aspecte praxiologice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar, particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar, fiind prezentate şi unele strategii didactice care pot fi utilizate de cadrul didactic în procesul instructiv-educativ.The article presents some theoretical approaches and praxisological aspects regarding the inclusion of children with ESCs in the school environment for children; the peculiarities of teachers' activity on the inclusion of children in the school environment; there are also some didactic strategies that can be used by the teacher in the educational instructive process.rocadre didacticeelevi cu CESincluziunestrategii didacticePARTICULARITĂŢILE ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE PRIVIND INCLUZIUNEA COPIILOR CU CES ÎN MEDIUL ȘCOLARTHE PARTICULARITIES OF THE TEACHING ACTIVITY ON THE INCLUSION OF CHILDREN WITH CES IN THE SCHOOLArticle